15 Şubat 2011 Salı

Bu Hafta Yine Yokum...

Herkese Merhabalar...

Öncelikle hepinizin geçmiş kandilini kutluyorum.Yaklaşık iki haftadır bloğuma girip tarif paylaşamıyorum.Bu hafta sanırım yıne gıremeyeceğim ve size bunu açıklamak istedim.

Uzun zamandır çektiğim mide rahatsızlığım artık ayyuka çıktığından doktora gıtme gereği duydum.Sevgili doktorum beni resmen chekup a aldı sanki heryerimi inceledi vee inceleye inceleyee buldu tabii olumsuzluk...Sağ böbreğim zaten normalde küçüktü yetmezmiş gibi birde taş olmuş içinde:(. Tiroid nodüllerim varmış....:(. Miyomum  varmışş:(..Ya arkadaşş benım mıdem ağrıyorduuuu sen bunları nerden çıkardınnn ......derken işte hastanelerde git gel git gell giremez oldum bloğuma.Perşembe günüü endoskopi olacağım.Ayıptır söylemesi bayaaa tırsıyorum ama girdik bu yola bir kere kaçış yok:)))Neyse bakalım Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin dermansız dert vermesin diyorum...

Sizlerinde başını şişirdim.Hastalıklardan bahsetmek hoş değil tabi ama insanız işte.Daha güzel, gülümseten şeylerde buluşmak dileğiyle...


Sevgiler....
Feyza

2 yorum: