28 Temmuz 2011 Perşembe

Öylesine bir Gün...

Merhabalarr...


Feyza'nın mutfağında bu aralar siteye koyulacak yemekler pişmiyor.:))Yapamıyorum çokkk sıcak çokkk...
İstanbul kaynıyor son zamanlardaaa..Sıcağa inat karpuz,kavun peynir üçlüsüyle ayakta kalıyorum arkadaşlar...Soğuk suyunda katkılarını yabana atmamalıyım tabiii...Anlaşıldığı üzere sıcaklarla aram çok bozuk olup dertliyimde bu konudaaa...


İmdadıma yetişen klima beni biraz sıcak konusunda rahatlatsada tıkadığı burnum bu durumdan şikayetçiii.;)Neyseeee uzatmayayım detaylı yemekler yapamadığım sokaklarda gezemedığım bu gunlerde evde oturup izlediğim bir filmi sizlerle paylaşmak ıstiyorum...Çokkk beğendimm çokk duygusal bir film." nasıl olmuşta ben bunu zamanında duyup sinemada seyretmemişim" diye hayıflandığım bir film...Mutlaka alın seyredin derim..Pişman olmazsınız;)))


İNCİR REÇELİ





Film Yapımı: 2010 ~ Türkiye
Film Türü:
Romantik
Oyuncular:
Melike Güner, Sinan Çalışkanoğlu, Mustafa Uzunyılmaz, Hasan Yalnızoğlu, Nevin Efe, Sezai Paracıkoğlu, Alp Ataman, Barbara Lourens, Batur Belirdi, Selim Akgül
Film Konusu:
Metin 30’lu yaşlarında hayatını TV’lere skeç yazarak kazanan bir adamdır. Yazdığı senaryoları reddedilen bir gün gittiği barda, hayatını tümüyle değiştiren Duygu’yla tanışır. Duygu ve Metin bir masala başlarlar ama sonu başından belli bir masaldır bu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder