2 Şubat 2012 Perşembe

Uzun bir Araaaaaa....ve Yeniden Merhaba..:)

Herkese Merhaba
  Uzun zamandır ihmal ettiğim blog sayfama yeniden döndüm inşallah.İlk iş tüm blogları ne var ne yok diye ziyaret ederek başladım:))İştahım açıldı.tüm blogger arkadaşlarım harikalar yaratıyorsunuz.
  Yemek tariflerim epey biriktiler ancak resımlerım yok bilgisayarda.Bu akşam hemen yukleyıp yayınlayacağım ınşallah...
 
  Babamın vefatının ikinci yıl mevlütünde gelen misafirlerimize dağıtılmak üzere hediyeler hazırlamıştım.Şeker yada lokum gibi tükenecek şeyler yerine kalıcı birşey olmasını istedim.Çok da güzel oldu.Mevlütümüzüde okuttuk.Allah kabul etsin.Babamın ruhunu şad etsin inşallah...Sizlerle paylaşayım dedim minik hediyeleri...;)







Bundan sonra dah sık görüşmek dileklerimle...

Sevgiler

1 yorum:

  1. Çok güzel fikir.Aslında mevlütler için dediğiniz gibi kalıcı birşeyler dağıtmak daha güzel..allah kabul etsin.Babanızın ruhu şad olsun..

    YanıtlaSil